با اعلام نفرات برتر چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش خواهران، حافظ بیت الاحزانی در صدر رشته حفظ 20 جزء قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام لله علیها، با اعلام نفرات برتر چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش خواهران، حافظ بیت الاحزانی در صدر رشته حفظ ۲۰ جزء قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در آیین اختتامیه رشته حفظ ۲۰ جزء برگزیدگان در سه سطح ممتاز، عالی و شایسته تقدیر معرفی شدند که در این میان مینا چشم سبز حافظ خوزستانی بیت الاحزان به تنهایی رتبه ممتاز این دوره از مسابقات را کسب کرد.

 این حافظ  قرآن کریم در سال ۹۳ در مرکز شبانه روزی فاطمیه موسسه بیت الاحزان موفق به حفظ کل قرآن کریم شد و پس از آن همواره در مسابقات سراسری قرآن کریم کشور حائز رتبه های برتر شده است.

از جمله رتبه های این حافظ کل قرآن کریم می‌توان به رتبه عالی حفظ ۱۰ جزء چهلمین دوره مسابقات سازمان اوقاف، رتبه نخست رشته حفظ ۲۰ جزء بخش دانشجویان سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور و مقام دوم رشته حفظ ۲۰ جزء یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) اشاره کرد.

همچنین در این دوره از مسابقات  دو تن دیگر از حافظان تربیت یافته  موسسه بیت الاحزان، خانم ها سیده زکیه حسینی از استان بوشهر و حمیده حسینی از استان فارس به ترتیب در رشته های حفظ ۱۰ جزء و ۲۰ جزء قرآن کریم در سطح شایسته تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات