بیش از ۲۵۰ نفر از جوانان و نوجوانان استان در مقاطع سنی ۱۴ تا ۲۲ سال در ۸ نقطه استان این طرح را گذراندند./ آغاز به کار مهد وپیش دبستانی های قرآن محور استان خوزستان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها، حمیدرضا شفیعی  مسئول استانی بیت الاحزان خوزستان گفت: برنامه تابستانه شعب مؤسسه بیت‌ الاحزان، اجرای طرح ملی «رحله» بود که طی آن بیش از ۲۵۰ نفر از جوانان و نوجوانان استان در مقاطع سنی ۱۴ تا ۲۲ سال در ۸ نقطه استان این طرح را گذراندند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد این شرکت‌کنندگان موفق به حفظ ۴ جزء قرآن کریم شده‌اند، افزود: ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان این طرح قرآنی که علاقه‌مند به تکمیل دوره حفظ قرآن خود هستند، به مدارس مؤسسه بیت‌الاحزان در استان‌های مختلف اعزام می‌شوند. در استان خوزستان، تنها مدرسه حفظ شبانه‌روزی ما در آبادان قرار دارد که در حال حاضر ۲۰ نفر در آن، دوره حفظ یک ساله قرآن را می‌گذرانند.

شفیعی همچنین  با بیان اینکه جهت گسترش شعب بیت الاحزان در شهر های دیگر استان خوزستان نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته است گفت: ان شاء الله در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح دو شعبه جدید در  شهرستان  های امیدیه و بندرماهشهر باشیم.

مسئول شعب مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان استان با بیان اینکه پیش‌دبستانی‌های قرآنی بخش دیگری از فعالیت شعب این مؤسسه هستند، گفت: پیش‌دبستانی‌های قرآنی همزمان با آغاز سال تحصیلی در رامهرمز، شوشتر، شهر حر، هفتکل و … فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات