مرحله اول از دوره تربیت معلم طرح جامع ویژه مربیان و حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان امروز به پایان خواهد رسید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، مرحله اول از دوره تربیت معلم طرح جامع ویژه مربیان و حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان امروز به پایان خواهد رسید.

بر اساس این گزارش این دوره که با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در روستای مبارک آباد شهرستان استهبان برگزار می شود از روز ۲۲ مردادماه آغاز شده است و طی ۱۴ روز در سه مرحله برگزار خواهد شد.

در  این دوره که به منظور آموزش و ارتقاء سطح توانمندی‌های مربی‌گری در رشته های حفظ، روخوانی و تجوید قرآن کریم برگزار می‌شود، ۳۵ مربی و حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان از استانهای فارس، یزد، خوزستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر حضور دارند.

در مرحله اول این دوره که امروز به پایان می‌رسد، بحث مربی‌گری حفظ قرآن کریم آموزش داده می‌شود که تدریس این مرحله را حجت الاسلام والمسلمین مهندسی، مدرس دوره‌های تربیت مربی قرآن و از اساتید حوزه‌های علمیه بر عهده دارد.

شرکت کنندگان دوره در مرحله اول مباحثی همچون چرایی حفظ قرآن، اصول کلاسداری و احکام قرآنی، روش‌های تثبیت و برنامه دهی و کارگاه عملی حفظ را آموزش می بینند.

یاد آور می شود دوره تربیت مربی جامع قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان هر سال جهت مربیان و حافظان این مؤسسه برگزار می شود که در دوره حاضر، برای اولین بار مربیان منتخب سازمان اوقاف و امور خیریه تدریس دوره را بر عهده دارند و مدارک نهایی شرکت کنندگان نیز توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صادر خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات