حجت الاسلام امیدی، با اشاره به اینکه تمسک به قرآن و توسل به عترت و اهل بیت (ع)، راه نجات بشر امروز است، گفت: این امر گره های بسته و کور را باز می کند و زندگی را به مسیر الهی رهنمون خواهد کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به نقل از شبستان، حجت الاسلام «حسین امیدی»، روز گذشته (جمعه ۱۸ مرداد) در دوره توجیهی طرح ملی «آیات زندگی» که با حضور مدیران و نمایندگان کانون های فرهنگی و هنری مجری این طرح در شیراز برگزار شد با ذکر حدیث «ثقلین» گفت: قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) ۲ ثقلی است که از طرف خداوند برای بشر نزد پیامبر اکرم (ص) به ودیعه گذاشته شده است.

رئیس ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس با مقایسه شاخصه های فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی، افزود: امروز فرهنگ غرب با همه پیشرفت هایی که در تکنولوژی دارد، در عرصه اخلاق به بن بست رسیده است و در این زمینه مسیر خوبی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تمسک به قرآن و توسل به عترت و اهل بیت (ع)، راه نجات بشر امروز است، خاطرنشان کرد: این امر گره های بسته و کور را باز می کند و زندگی را به مسیر الهی رهنمون خواهد کرد.

حجت الاسلام امیدی در ادامه با اشاره به نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اجرای طرح های ملی، گفت: طرح ها با کیفیت، مدل اجرا، نوع اجرا و همت مجریان گسترش می یابد.

رئیس ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه همه ما امروز در زندگی به معارف قرآنی نیاز داریم، ابراز امیدواری کرد: در اجرای طرح آیات زندگی هر مسجد چراغی برای مساجد و سایر مجموعه ها در یک محله باشد تا در نشر معارف قرآنی و انس آحاد مردم با قرآن کریم همراه باشند.

وی موسسه «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» را موسسه ای موفق در اجرای طرح های قرآنی عنوان کرد و گفت: ستادهماهنگی کانون های مساجد استان فارس با انعقاد تفاهم نامه آمادگی همکاری با این موسسه در اجرای طرح های قرآنی شده است.

خاطرنشان می شود، دوره توجیهی طرح «آیات زندگی» با حضور «سعید سعادتی»، معاون فرهنگی و هنری ستادهماهنگی کانون های مساجد کشور، حجت الاسلام «علیرضا شاهسونی»، مدیر موسسه قرآنی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» و مدیران و نمایندگان کانون های مجری طرح به میزبانی ستادهماهنگی کانون های مساجد استان فارس در شیراز برگزار شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات