نوید رزمجو و سید مرتضی هاشمی از 17 مرداد ماه در معتبرترین مسابقه قرآنی کشور به مصاف رقبا خواهند رفت

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به نقل از ایکنا، سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، با بیان اینکه زمان اجرای متسابقان استان فارس در چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف مشخص شد، گفت: این زمان‌بندی مربوط به مرحله مقدماتی مسابقات کشوری و تنها در بخش آقایان است.

وی با یادآوری اینکه مرحله مقدماتی این مسابقات به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود، گفت: در تاریخ پنج‌شنبه، ۱۰ مردادماه محمد بهرامی‌شاد از استان فارس در رشته اذان به اجرا خواهد پرداخت.

جلالی اظهار کرد: در روز شنبه، ۱۲ مردادماه نیز حمیدرضا اسکندری در رشته دعاخوانی، روز سه‌شنبه، ۱۵ مردادماه مهدی کشاورز در رشته حفظ ۱۰ جزء، روز پنج‌شنبه، ۱۷ مردادماه سیدمرتضی هاشمی و محمود محمدی در رشته حفظ ۲۰ جزء به اجرا خواهند پرداخت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در روز دوشنبه، ۲۱ مردادماه حسام قانعی در رشته قرائت ترتیل، چهارشنبه، ۲۳ مردادماه نوید رزمجو، مجتبی فیضی و محمد مقدم در رشته حفظ کل و در روز چهارشنبه، ۳۰ مردادماه سیدرضا نجیبی در رشته قرائت تحقیق، تلاوت خود را ارائه خواهند داد.

یاد آور می شود مجتبی فیضی، سید مرتضی هاشمی و نوید رزمجو که به عنوان نمایندگان استان فارس در رشته های حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل مسابقات سراسری قرآن کریم حاضر خواهند شد، از حافظان پرورش یافته در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله مؤسسه بیت الاحزان می باشند و هم اکنون نیز در همین مراکز در سمت استاد مشغول تربیت حافظان قرآن کریم هستند.

گفتنی است نوید رزمجو سال گذشته نیز رتبه ممتاز مسابقات را کسب کرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات