اردوی پایان دوره مراکز شبانه روزی حضرت ثامن الحجج علیه السلام مشهد مقدس و حضرت امام رضا علیه السلام بیرجند در شمال کشور برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، اردوی پایان دوره مراکز شبانه روزی حضرت ثامن الحجج علیه السلام مشهد مقدس و حضرت امام رضا علیه السلام بیرجند در شمال کشور برگزار شد.

قرآن آموزان این دو مرکز در سفر به استان گلستان در شهر علی آباد کتول به اجرای محفل قرآنی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر پرداختند و به تفریح در طبیعت سرسبز و جنگلی این شهر پرداختند. زیارت امامزاده یحیی بن یزید(ع) و بازدید از بزرگترین برج آجری جهان در شهر گنبد کاووس و زیارت آرامگاه شهدای گمنام و تفریح در جنگل گرگان از دیگر برنامه های اردوی زیارتی در استان گلستان بود.
اقامت و اجرای محفل قرآنی در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر، تفریح در کنار دریا در شهر ساری و حضور و سخنرانی روزانه حجت الاسلام همتی استاد اخلاق مراکز شبانه روزی در این اردو از برنامه های اجرا شده در استان مازندران جهت قرآن آموزان بود.

یاد آور می شود قرآن آموزان مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم بیت الاحزان هر سال پس از یک سال تلاش مستمر و نائل آمدن به حفظ کل قرآن کریم، با همراهی مدیران مرکز به اردوهای سیاحتی زیارتی اعزام می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات