صالح محبی، معاون آموزش مؤسسه بیت الاحزان از تخفیف 50 درصدی در شهریه دوره تربیت معلم طرح جامع این مؤسسه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، صالح محبی، معاون آموزش مؤسسه بیت الاحزان از تخفیف ۵۰ درصدی در شهریه دوره تربیت معلم طرح جامع این مؤسسه خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در مؤسسه بیت الاحزان و رایزنی هایی که با سازمان اوقاف و سپاه پاسداران جهت مشارکت در برگزاری این طرح به عمل آمد، مجموع شهریه هر سه دوره تربیت معلم طرح جامع در سال ۹۸ از ۸۰۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

این حافظ کل قرآن کریم همچنین از ارائه مدرک معتبر سازمان اوقاف و امور خیریه جهت برگزیدگان دوره خبر داد و افزود: با توجه به این که در سالهای قبل، مدارک ارائه شده، توسط مؤسسه بیت الاحزان صارد می شد و برخی نهادها، این مدرک را قبول نمیکردند با هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدارک دوره تربیت معلم طرح جامع از این پس توسط سازمان اوقاف صادر خواهد شد و در تمامی سازمان ها و ادارات کشور معتبر خواهد بود.

محبی با اشاره به این که این دوره ویژه حافظان کل خواهر مؤسسه بیت الاحزان می باشد از تمامی مدیران شعب و مراکز شبانه روزی مؤسسه درخواست کرد نسبت به اطلاع رسانی این طرح و همچنین مزایای حضور در این دوره به حفاظ خود اقدام نمایند.

یاد آور می شود نام نویسی در این طرح از ابتدای خرماد ماه آغاز شده است و تا ۳۱ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات