حجت الاسلام هادی سیاری دبیر ستاد طرح ملی رحله از تعویق در زمان مصاحبه و شروع طرح ملی رحله خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حجت الاسلام هادی سیاری دبیر ستاد طرح ملی رحله از تعویق زمان مصاحبه و شروع طرح ملی رحله خبر داد.

وی با اشاره به تعیین زمان آزمون حوزه های علمیه کشور افزود: با توجه به این که تعداد زیادی از کادر آموزشی این طرح از طلاب می باشند و تاریخ شروع طرح با زمان امتحانات حوزه همزمان شده بود با تصمیم ستاد طرح ملی رحله تاریخ مصاحبه و شروع طرح به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

این حافظ کل قرآن کریم گفت: بر این اساس تاریخ مصاحبه این طرح ۶ و ۷ تیرماه خواهد بود و شروع به کار رسمی طرح نیز هشتم تیر ماه می باشد.

سیاری با بیان این که مدت دوره تغییری نکرده است گفت: مدت دوره ۵۴ روز اعلامی قبل است و تنها تاریخ اختتامیه از ۲۴ مرداد به ۳۱ مرداد موکول شده است.

وی افزود: تاریخ و مهلت نیز ثبت نام تغییری نکرده است و همچنان علاقمندان می توانند تا پایان اردیبهشت ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir نسبت به نام نویسی در این طرح اقدام نمایند.

گفتنی است طرح ملی رحله حفظ شبانه روزی ۴ جزء قرآن کریم در تعطیلات تابستان می باشد که مؤسسه بیت الاحزان پنجمین دوره آن را با مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خیرین و مؤسسات قرآنی در  ۴۲ مرکز در ۱۵ استان کشور برگزار خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات