به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، برنامه رادیویی ریحانه رادیو قرآن، صبح جمعه ۱۰ اسفند ماه میزبان اعظم محمدی حافظ موفق قرآن کریم بیت الاحزان می باشد.

این برنامه رادیویی که به مدت ۳۰ دقیقه از ساعت ۱۰ صبح به مناسبت هفته زن پخش می گردد به کارشناسی خانم حاج عبدالباقی به الگوگیری بانوان جامعه از صفات حسنه حضرت زهرا (سلام الله علیها) می پردازد.

در این برنامه رادیویی با اعظم محمدی، به عنوان یکی از زنان موفق جامعه که با الگوگیری از صفات حضرت صدیقه طاهره(س) به مراتب دینی و علمی بالایی دست پیدا کرده گفتگو خواهد شد.

«اعظم محمدی» متولد ۱۳۶۶ از نخستین حافظان تربیت شده در مؤسسه بیت‌الاحزان است که در روستای محمدآباد معروف به قرآن‌آباد شهرستان قرآنی استهبان در استان فارس به دنیا آمد. این حافظ ممتاز قرآن پس از حفظ قرآن کریم در بیت الاحزان، موفق به کسب رتبه‌های بسیاری در مسابقات قرآن کریم کشور شد و پس از آن به مسابقات بین‌المللی قرآن اردن و لیبی اعزام شد و برای کشورمان افتخار آفرید. محمدی برای توسعه امور قرآنی به همراه همسرش به نورآباد استان فارس مهاجرت کرد. اما با فعالیت‌های دلسوزانه این حافظ قرآن و حمایت های مسئولان، موفق به تربیت حافظان کل قرآن کریم شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات