حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله، از تمدید مهلت نام نویسی متقاضیان دریافت میزبانی طرح ملی رحله 5 تا 2 اسفندماه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله، از تمدید مهلت نام نویسی متقاضیان دریافت میزبانی طرح ملی رحله ۵ خبر داد.

وی با بیان این که تاکنون ۴۰ مرکز جهت دریافت میزبانی طرح ملی رحله ۵ اعلام آمادگی کرده اند گفت: طبق اعلام قبلی آخرین مهلت اعلام آمادگی مراکز جهت میزبانی این طرح ملی، ۲۵ بهمن ماه اعلام شده بود اما با تصویب ستاد طرح ملی رحله، این مهلت تا دوم اسفند ماه تمدید شد.

سیاری خاطر نشان کرد: مراکزی که تمایل به دریافت میزبانی این طرح ملی را در سال ۹۸ دارند، در روزهای شنبه تا چهارشنبه فقط از ساعت ۱۴ تا ۱۷ و در روز پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با شماره  ۰۹۱۰۷۷۳۸۷۴۵ تماس حاصل نموده و اطلاعات بیشتر کسب نمایند.

گفتنی است طرح ملی رحله، حفظ شبانه روزی ۴ جزء از قرآن کریم در تابستان ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله است که مرکز مدیریت بیت الاحزان در سال ۹۸ برای پنجمین سال پیاپی با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مؤسسات قرآنی سراسر کشور برگزار می نماید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات