جشن 11 سالگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه شهدای کوشکک مقارن با جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور حجة الاسلام علیرضا شاهسونی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و جشن ۱۱ سالگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه شهدای کوشکک از توابع نی ریز استان فارس برگزار شد. حمیدرضا حدادی مسئول بیت الاحزان شعبه کوشکک طی گزارشی با اشاره به آغاز به کار این شعبه از بهمن ماه ۸۷ در ساختمان امانی افزود: در سال اول راه اندازی شعبه موفق شدیم ۲۵۰ قرآن آموز را جذب فعالیت های قرآنی کنیم و نزدیک به ۳ سال از حضور دو سفیر قرآنی بیت الاحزان بهره مند شدیم و هم اکنون به توفیق الهی با تربیت حافظان و مربیان، در زمینه مربی خود کفا شده ایم.

وی با بیان این از ابتدای راه اندازی تاکنون موفق شده ایم تعداد ۵۰۰ قرآن آموز را تحت آموزش های قرآنی قرار دهیم گفت: در این شعبه ۱۲ حافظ کل و بیش از ۶۰ حافظ اجزاء قرآن کریم تربیت شده است و در حال حاضر ۳ مربی و ۱۰۰ قرآن آموز در این شعبه مشغول به آموزش و فراگیری قرآن کریم می باشند.

این فعال قرآنی افزود علاوه بر کوشکک، کلاسهای قرآنی را در قالب شاخه ای از شعبه به صورت دوره ای در روستاهای هم جوار برگزار کرده ایم که با استقبال اهالی روبرو بوده است.
حدادی در ادامه به ساختمان در حال ساخت مؤسسه اشاره کرد و گفت: با اهدای ۲۰۰۰ متر مربع زمین توسط خیر اندیشان، کار ساخت را از سال ۹۱ آغاز کردیم و با کمک های مردمی زیر بنای ۵۰۰ متر مربع را تا مرحله آجر چینی به اتمام رسانده و هم اکنون مشغول سقف ریزی هستیم که تا قبل از پایان سال جاری مرحله سقف ریزی نیز به پایان می رسد.

مسئول بیت الاحزان کوشکک خاطر نشان کرد با این زیر بنا قصد راه اندازی مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم را داریم تا بتوانیم در تربیت جوانان عزیزمان از نقاط مختلف کشور سهیم باشیم و ان شا ا…. با همت خیرین بزرگوار تا دهه فجر سال آینده شاهد افتتاح ساختمان این مرکز خواهیم بود.
وی  افزود: خیر اندیشان و مردم نیک اندیش می توانند کمک ها و حمایت های نقدی خود را جهت تحقق این امر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۶۳۸۰۴ به حساب مؤسسه بیت الاحزان کوشکک واریز نمایند.

برگزاری برنامه پرسش و پاسخ از حافظان برتر شعبه توسط حجت الاسلام شاهسونی، اهدای جوایز به قرآن آموزان برتر، و تجلیل از خیراندیشان، از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات