مراسم بزرگ سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور خیل کثیر عاشقان عصمت و طهارت در دهستان خیر برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، مراسم سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(سلام الله علیها) با حضور خیل عاشقان عصمت و طهارت در سالن شهید الهی مؤسسه بیت الاحزان واقع در روستای ماهفرخان استهبان برگزار شد.

در این مراسم که علاوه بر اهالی دهستان خیر، جمعی از قرآن آموزان مراکز شبانه روزی بیت الاحزان در شهرستان استهبان و همچنین محبان اهل بیت از شهرستان های استهبان، فسا و نی ریز نیز حاضر بودند، حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان سخنرانی کرد.

وی با اشاره به سابقه شکل گیری وهابیت و تفکر تکفیری در جهان اسلام، وهابیت را بزرگترین خطر برای اسلام و مسلمانان بیان کرد. نماینده ولی فقیه در شهرستان استهبان، در ادامه به شبهاتی که وهابیت در خصوص توسل و تکریم و تعظیم ائمه اطهار مطرح می کنند پاسخ گفت و بر لزوم هشیاری شیعیان نسبت به تبلیغات وهابیت تأکید کرد.

بخش دیگر مراسم به ذکر مصیبت و نوحه خوانی حضرت زهرا(س) توسط مداح اهل بیت حاج مهدی منصوری اختصاص داشت و حاضران در غم از دست دادن مادر اشک ماتم ریختند.

تلاوت قرآن کریم توسط سید مرتضی هاشمی استاد حفظ مراکز شبانه روزی بیت الاحزان، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، خیر مقدم توسط حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان و اطعام از سفره با برکت حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه های این محفل با شکوه بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات