علیرضا شاهسونی در جمع معلمان حفظ بیت الاحزان از اجازه ویژه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مؤسسه بیت الاحزان جهت شرکت جدادگانه شعب این مؤسسه در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، علیرضا شاهسونی در جمع معلمان حفظ بیت الاحزان از اجازه ویژه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مؤسسه بیت الاحزان جهت شرکت جدادگانه شعب این مؤسسه در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مسئول بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) با حضور در جمع معلمان حاضر در دوره مهارت افزایی معلمان حفظ مؤسسه، پس از اقامه نماز جماعت صبح گپ و گفتی صمیمانه با حاضران در این طرح داشت.

در این دوره بیش از ۵۰ حافظ کل قرآن که همگی در شعب بیت الاحزان معلم حفظ قرآن کریم بودند از ۲۷ شعبه و ۱۳ شهرستان استان فارس در دوره گرد هم آمده بودند.

وی با تاکید بر تشویق قرآن آموزان جهت شرکت در آزمون سراسری قرآن کریم گفت: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها به شعب ۳ موسسه برتر قرآنی کشور (بیت الاحزان، جامعه القرآن و مهد قرآن) اجازه شرکت جداگانه در این آزمون سراسری داده است و هم اکنون کارشناسان معاونت قرآن و عترت در حال ثبت پرونده کاربری مجزا ویژه شعب موسسه می باشند.

این حافظ و فعال قرآنی با قرائت آیه شریفه “ومن یعظم شعائر الله” گفت: تشویق قرآن آموزان جهت شرکت در این آزمون مصداق گرامی داشتن شعائر الهی است و امیدواریم شاهد استقبال گسترده بیت الاحزانی ها جهت شرکت در این مراسم باشیم.

شاهسونی همچنین با تاکید بر اهمیت تدبر در قرآن کریم گفت: گاهی اوقات آموزش یک آیه از قرآن کریم که همراه با معرفت و تفکر باشد مسیر زندگی اشخاص را تغییر می دهد.

یاد آور می شود آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دومین سال پیاپی علاوه بر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد، اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت کشور و شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات