مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب حوزه علمیه عصر فردا پنجشنبه 13 دی ماه برگزار خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب حوزه علمیه عصر فردا پنجشنبه ۱۳ دی ماه در روستای قرآنی محمد آباد برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در سال ۹۵ با همکاری امام جمعه و حوزه علمیه استهبان، حوزه علمیه قرآن محور با سبک نوین آموزش قرآن کریم را ویژه طلاب راه اندازی نموده و هم اکنون ۵۶ طلبه مشغول به تحصیل و تهذیب هستند. با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولان مؤسسه و حمایت خیر اندیشان قطعه زمینی به متراژ  ۲۰.۰۰۰ متر مربع در روستای قرآنی محمد آباد از توابع استهبان فارس جهت بنای این ساختمان تهیه شده است که طی مراسمی از ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه ۱۳ دی ماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان استهبان عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.
لازم به ذکر است هم اکنون ۵ مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی و حوزه علمیه قرآن محور در شهر استهبان و روستاهای اطراف فعال بوده و بیش از ۱۴۰ جوان و نوجوان مشتاق از اقصی نقاط کشور و کشور عراق در این شهرستان قرآنی به صورت شبانه روزی مشغول به حفظ قرآن کریم می باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات