مسئولین مؤسسات خیریه بیت الاحزان ممسنی، صندوق مهر فاطمه الزهرا سلام الله علیها و رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ممسنی نشستی برگزار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی بیت الاحزان شهرستان نورآباد ممسنی روز گذشته مسئولین مؤسسات خیریه بیت الاحزان ممسنی، صندوق مهر فاطمه الزهرا سلام الله علیها و رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ممسنی نشستی برگزار کردند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ جمشید انصاری، فرمانده سپاه نورآباد ممسنی و مسئول بیت الاحزان این شهرستان گفت: مجموعه شعب بیت الاحزان در سطح شهرستان با حمایت های مردمی طی سالهای گذشته خدمات گوناگونی برای عموم مردم ممسنی بویژه محرومین و نیازمندان ارایه کرده اند که بارها مورد تقدیر علما و بزرگان هم قرار گرفته است و حرکت های خیرخواهانه اعضای این مؤسسات باعث شده تا کارهای گسترده ای در این زمینه انجام شود.

مسئول بیت الاحزان شهرستان ممسنی در این دیدار خواستار همکاری مسئولین مؤسسات خیریه در تبلیغ امور و برنامه های یکدیگر شد و گفت: امیدوارم تفاهمی صورت گیرد تا در مجامع، همایش ها و جلسات یکدیگر بتوانیم حضور داشته باشیم و امورات و برنامه های خیرخواهانه ی مؤسسات را معرفی نماییم تا خیرین علاقمند بتوانند در زمینه های مختلف کمک رسان باشند و کمک به تبلیغ مؤسسات یکدیگر را به عنوان اولویت کاری خود قرار دهیم.

دکتر غفار آزمون، رئیس مجمع خیرین سلامت نیز با بیان اهمیت کار قرآنی گفت: ما نیز آمادگی همکاری در این زمینه داریم و امیدواریم در مجالس و محافل مؤسسه بیت الاحزان فرصتی برای تبلیغ مجمع خیرین سلامت به ما داده شود و ما نیز آمادگی همکاری با مؤسسه بیت الاحزان را داریم و اگر بین خانواده قرآن آموزان کسی دچار بیماری است و توان پرداخت هزینه های درمان را ندارند و به معنای واقعی نیازمند باشند از آن خانواده حمایت خواهیم کرد.

دکتر دهقان، رئیس صندوق مهر فاطمه (سلام الله علیها) نیز گفت: مؤسسه خیریه بیت الاحزان ممسنی از مؤسسات قدیمی در امور خیریه و پرورش نیروهای قرآنی به حساب می آید و پیشنهاد میکنم بحث احداث ساختمان مرکزی مؤسسه را شروع کنند و مطمئنا مردم و نخبگان و بزرگان ممسنی در این راه کمک رسان خواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات