خبرگزاری های فارس، تسنیم و ایکنا در هفته گذشته اقدام به پوشش اخبار فعالیت های این مؤسسه کردند /تغییر در یکی از بزرگترین مسابقات حفظ قرآن کشور/ رقابت مربیان و قرآن‌آموزان در کنار هم/ فعالیت موسسه قرآنی بیت‌الاحزان از استهبان تا عراق/ فعالیت شعب جنوب شرقی کرمان و سیستان و بلوچستان بیت‌الاحزان ارزیابی شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، خبرگزاری های کشور در هفته گذشته به پوشش اخبار و فعالیت های مؤسسه بیت الاحزان پرداختند.

خبرگزاری فارس در بخش فعالیت های قرآنی خود با تیتر «تغییر در یکی از بزرگترین مسابقات حفظ قرآن کشور/ رقابت مربیان و قرآن‌آموزان در کنار هم»، مسابقات بیت الاحزان را پوشش خبری داد. در این خبر با ذکر تاریخچه ای از مؤسسه بیت الاحزان، تغییرات مسابقات سراسری بیت الاحزان که منجر به عدم تفکیک بخش معلمان و حافظان کل شده مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم نیز در سرویس «دین، قرآن و اندیشه» با تیتر «فعالیت موسسه قرآنی بیت‌الاحزان از استهبان تا عراق» ، ضمن ارائه پیشینه و افتخارات مرکز شبانه روزی حفظ یکساله امام حسن مجتبی(ع) روستای لای خرمی از توابع استهبان، به فعالیت های برون مرزی مؤسسه بیت الاحزان و راه اندازی کلاس قرآن توسط حافظان عراقی این مرکز شبانه روزی در کشور عراق اشاره کرده است.

خبرگزاری ایکنا در بخش مؤسسات قرآنی خود بازرسی های صورت گرفته از شعب بیت الاحزان در استان کرمان و سیستان و بلوچستان را با تیتر «فعالیت شعب جنوب شرقی کرمان و سیستان و بلوچستان بیت‌الاحزان ارزیابی شد» پوشش خبری داده است. در این خبر بازرسی های صورت گرفته هیئت بازرسی بیت الاحزان در روزهای اخیر از شعب فهرج، ریگان، نرماشیر، منوجان و نودژ در استان کرمان و شهرهای دلگان و بزمان در استان سیستان و بلوچستان بازتاب داده شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات