دوره آموزشی ویژه مربیان و اساتید مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان از سراسر کشور در شهر مقدس قم آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، دوره آموزشی ویژه مربیان و اساتید مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان از سراسر کشور در شهر مقدس قم آغاز شد.

حجت الاسلام لیمویی مسئول برگزاری این همایش بیان داشت: دوره مهارت افزایی و تربیت مدرس حفظ تخصصی قرآن کریم با حضور ۶۰ نفر از اساتید و مربیان مراکز شبانه روزی بیت الاحزان از سراسر کشور به میزبانی شهر قم در حال برگزاری است.

این دوره که از صبح امروز یکشنبه ۱۳ آبان آغاز شده تا ۴ روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت و برنامه های آموزشی متنوعی از جمله اصول برنامه دهی، اصول کلاسداری، روش های حفظ، شیوه های انگیزه سازی و موارد دیگر ارائه خواهد شد.

تمام تلاش ها بر این بود تا این دوره آموزشی با کیفیت بسیار بالایی اجرا شود لذا از اساتید برجسته کشوری همچون استاد مهندسی، قاسمی و شاهسونی بهره جسته ایم.

وی در ادامه گفت : امیدواریم این دوره باعث ارتقاء سطح آموزشی مراکز شبانه روزی شود و انتظار داریم مربیان حاضر در این همایش از مباحث مطرح شده ی اساتید بیشترین استفاده را کنند و در امور آموزشی از این مباحث بهره ببرند و تعامل خود را با قرآن آموزان افزایش دهند تا شاهد بهره‌وری بالاتر این مراکز شبانه روزی باشیم.

خبرنگار: عقیل مهدی پور، مسئول روابط عمومی بیت الاحزان شهرستان نورآباد

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات