هاشمی مسئول بیت الاحزان رستم گزارشی از پیگیری این مسأله ارائه کرد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرماندار از این مسأله اعلام حمایت کردند و نیکنام شهردار رستم نیز جهت همکاری در خرید زمین اعلام آمادگی کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)،  شورای اداری شهرستان رستم به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید علی خرسندی امام جمعه این شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید. در این نشست علاوه بر مسئولین بیت الاحزان شعبه رستم، جمعی از رؤسای ادارات شهرستان از جمله محقق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، باقری معاون فرماندار، نیکنام شهردار رستم، دکتر طاهری رئیس دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام سادات رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حسینی رئیس اداره آموزش و پرورش نیز حضور داشتند.

در این نشست امام جمعه شهرستان رستم ضمن دعوت از مربیان و قرآن آموزان بیت الاحزان شعبه مصیری جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان در خصوص اهدای زمین به موسسه قرآنی _ فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) از روسای ادارات درخواست همکاری کرد. در ادامه خانم هاشمی مسئول بیت الاحزان رستم گزارشی از پیگیری این مسأله ارائه کرد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرماندار از این مسأله اعلام حمایت کردند و نیکنام شهردار رستم نیز جهت همکاری در خرید زمین اعلام آمادگی کرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات