مراسم سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفای آن امام مظلوم در شعب بیت الاحزان در سراسر کشور برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، مراسم سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفای آن امام مظلوم در شعب بیت الاحزان در سراسر کشور برگزار شد.
بر اساس این گزارش شعب بیت الاحزان شهرک مهرگان، شهید بردبار، شهدای روستای گچی و شعبه مسلم در شیراز، توران و سیف آباد از توابع کازرون، شعب دستجه و جلیان از توابع فسا، شهید بهشتی، موقوفه مرحوم حاج علی، سبزآباد، شهرک امام رضا از توابع شهرستان نی ریز، شعب دوبرجی، فدامی، فتح المبین و سنگ چارک از توابع داراب، شعب دامنه و درب قلعه از توابع استهبان، دلگان در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان مهر، شهر مصیری از توابع رستم استان فارس، شرفویه از توابع لارستان، امامشهر از توابع قیر و کارزین، اَرد از توابع گراش استان فارس، نودژ از توابع منوجان کرمان با قرائت زیارت عاشورا، مداحی ، روضه خوانی و سینه زنی، توزیع غذای نذری، پهن کردن سفره ختم صلوات، استفاده از اساتید اخلاق و برپایی محافل انس با قرآن ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان ابراز داشتند.

در این میان مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در روز تاسوعای حسینی بر دستهای عزاداران حسینی در بیت الاحزان شعبه شهید بردبار شیراز یاد آور مظلومیت شهدای کربلا بود.

شعبه فدشکویه از توابع فسا، سبز آباد از توابع نی ریز و برخی شعب دیگر نیز مراسم شیرخوارگان حسینی را در شب هفتم محرم به پا داشتند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات