نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تقوا را نیاز امروز جامعه توصیف و بر اهمیت وجود وحدت تأکید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) به نقل از ایکنا، اصغر مسعودی، نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۹ شهریورماه در جشنواره ملی «جبرئیل امین» که به منظور تجلیل از ۲۶۰ حافظ کل قرآن مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) برگزار شده است، تقوا را نیاز امروز جامعه توصیف کرد و گفت: بهترین و موفق ترین مدار موفقیت پیامبر(ص) وجود وحدت و تقوا در جامعه بود.
وی با اشاره به فعالیت‌های بیت‌الاحزان گفت: مؤسسه بیت‌الاحزان در نقاط مختلف کشور و بلکه جهان تشیع ریشه دوانده است و ۱۸۰ شعبه گواه این ادعاست.
مسعودی با تأکید بر اینکه در فتنه های داخلی و خارجی باید به قرآن رجوع کرد، افزود: باید از این نگاه استفاده کنیم که به قرآن تمسک کنیم زیرا نجات دهنده این کشور قرآن است.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه قرآن آب حیات است و آزاد راهی است که هر کسی در مسیر آن قرار گیرد گمراه نمی شود، گفت: قرآن شفای بیماران لاعجلان است که به وحدت فرمان می‌دهد.
وی با تصریح اینکه قرآن به مقابله با استکبار دعوت می کند، گفت: این مجلس به همت مؤسسه بیت الاحزان تشکیل شده و فعالیت های این مؤسسه می تواند فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن را به منصه ظهور می رساند.
مسعودی بیان کرد: اگر در جامعه ای قرآن حاکم باشد مشکلات کمتر خواهد شد و امیدواریم با عنایتی که مجلس شورای اسلامی و دولت دارد بتوانیم این نگاه را توسعه دهیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات