حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان از آغاز نام نویسی مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی بیت الاحزان از پنجم اردیبهشت ماه خبر داد. / راه اندازی مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی ویژه خواهران در استهبان فارس

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان از آغاز نام نویسی مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی بیت الاحزان از پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

وی اظهار داشت: طبق اعلام قبلی ثبت نام اینترنتی هجدهمین دوره مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی یکساله کل قرآن کریم و چهارمین دوره طرح ملی رحله آغاز شده است و علاقمندان به حفظ قرآن کریم که دارای شرایط ورود به این مراکز هستند می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور تعداد مراکز حفظ یکساله را در سال تحفیظی ۹۷-۹۸، ۱۱ مرکز عنوان کرد و افزود: از این مراکز ۱۰ مرکز ویژه برادران و یک مرکز ویژه خواهران خواهد بود. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی فارس با بیان این که این مراکز در ۷ استان کشور و در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، بیرجند، قم، آبادان، ملایر، فسا و استهبان واقع شده اند خاطر نشان کرد احتمال افزوده شدن یکی دو مرکز دیگر به این مراکز تا روزهای آینده نیز وجود دارد.

مدیر مؤسسه بیت الاحزان افزود: طرح ملی رحله نیز در ۲۰ مرکز از ۷ استان کشور برگزار خواهد شد که شهرهای فردوس از خراسان جنوبی، تربت جام از خراسان رضوی، آبادان، بندر ماهشهر و هویزه از استان خوزستان، استهبان، داراب، فسا، کازرون، لارستان و نی ریز از استان فارس، رودبار جنوب و قلعه گنج از استان کرمان، بروجرد از استان لرستان، همدان از استان همدان و تفت و خاتم از استان یزد میزبانی این طرح ها را عهده دار خواهند بود.

وی تأکید کرد مصاحبه این مراکز که ویژه جوانان و نوجوانان ۱۴ تا ۲۲ سال می باشد از ابتدای تیرماه آغاز می گردد و پذیرفته شدگان در مصاحبه تخصصی، از ۱۸ تیرماه حفظ خود را آغاز خواهند کرد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این طرح ها بر روی لینک های زیر کلیک نمایند:

ثبت نام مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی یکساله کل قرآن کریم

ثبت نام طرح ملی رحله

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات