حجت الاسلام جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا و جمعی از مسئولین این شهرتان از مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در دهستان خیر (شهرستان استهبان) بازدید کردند.
/ کاش در زمان کودکی ما این مراکز وجود داشت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا و جمعی از مسئولین این شهرتان از مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در دهستان خیر (شهرستان استهبان) بازدید کردند.

در این بازدید که رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان فسا نیز حضور داشتند، حجت الاسلام جمالی زاده از مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) روستای لای خرمی، حوزه علمیه قرآن محور روستای محمد آباد و مرکز مدیریت بیت الاحزان در روستای ماهفرخان بازدید کرد و در جمع قرآن آموزان به سخنرانی پرداخت.

وی در جمع قرآن آموزان و کارکنان مؤسسه بیت الاحزان با ابراز خرسندی و شگفتی از حجم فعالیت قرآنی مؤسسه بیت الاحزان، ابراز امیدواری کرد شاهد گسترش فعالیت های قرآنی در سطح کشور باشیم. امام جمعه فسا افزود: آرزو داشتم در کودکی می توانستم در اینچنین مراکز قرآنی تحصیل کنم. نماینده ولی فقیه در شهرستان فسا با بیان این که با همکاری نهادهای این شهرستان قصد راه اندازی مرکز بزرگی جهت فعالیت های قرآنی در فسا داریم پیشنهاد حضور فعال بیت الاحزان در این مرکز قرآنی را مطرح کرد.

یاد آور می شود با توجه به گستردگی فعالیت های قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در سطح کشور تاکنون مسئولان لشکری و کشوری و علمای زیادی از مراکز قرآنی این مؤسسه بازدید کرده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات