حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از آغاز نام نویسی طرح های ملی حفظ قرآن این مؤسسه از پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان از آغاز نام نویسی طرح های ملی حفظ قرآن این مؤسسه از پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

وی افزود: در سال ۹۷ طرح های ملی «مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی کل قرآن کریم در یک سال»، «طرح ملی رحله(حفظ شبانه روزی جزء ۳۰ و سوره بقره در تابستان)» و «مراکز روزانه حفظ کل قرآن کریم در ۲ سال ویژه خواهران» را به حول و قوه الهی آغاز خواهیم کرد و زمان ثبت نام هر سه این طرح ها از پنجم اردیبهشت ماه خواهد بود.

وی با اشاره به این که قبلاً زمان آغاز نام نویسی این طرح ها از ابتدای اردیبهشت ماه بود خاطر نشان کرد: به دلیل ایجاد پاره ای تغییرات در سامانه نام نویسی به منظور فراهم شدن شرایط ثبت نام قرآن آموزان خارجی در طرح های شبانه روزی مؤسسه و ارتقای کیفی سامانه، زمان نام نویسی به تعویق افتاده است.

وی یادآور شد علاقمندان می تواند جهت ثبت نام از پنجم مرداد ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه به نشانی Beytolahzan.ir نسبت به نام نویسی در این طرح ها اقدام نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات