معاون آموزشی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن این مؤسسه در تاریخ ۱۷ اسفندماه جاری خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، خدیجه شاهسونی، معاون آموزشی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ، با بیان اینکه مرحله نهایی نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن این مؤسسه در تاریخ ۱۷ اسفندماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: شیراز میزبان برگزاری این مرحله از رقابت‌هاست.
وی با یادآوری اینکه این مسابقات هر ساله در سه مرحله شعبه، شهرستان و نهایی برگزار می‌شود، گفت:‌ مسابقات مرحله شعبه در آذرماه سال جاری برگزار شد که سه نفر از برگزیدگان آن به مرحله شعبه راه پیدا کردند و مسابقات مرحله شعبه نیز در ۱۲ بهمن‌ماه امسال برگزار شد و هر شعبه بستگی به سهمیه‌ای که دارد از یک تا دو نفر را به مرحله نهایی اعزام کرد.
شاهسونی از رقابت ۳۷۰ قرآن‌آموز در این مرحله از مسابقات خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۶۳ نفر بانو و ۱۰۶ نفر آقا هستند که ۴۰ نفر از آنان از فارغ‌التحفیظان مراکز شبانه‌روزی سال‌های گذشته هستند.
معاون آموزشی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش قرآن‌آموزان و اساتید برگزار می‌شود، افزود: متسابقان در بخش قرآن‌آموزان در رشته‌های حفظ یک، ۳، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و ترتیل و مفاهیم قرآن کریم و در بخش اساتید در رشته‌های حفظ ۱۰، ۲۰ جزء و کل به رقابت می‌پردازند.
وی یادآور شد: متسابقان از شعبه‌های مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، یزد، کرمان، قم، تهران و سیستان و بلوچستان در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات