نام نویسی کلاس های تخصصی قرآن کریم در دهستان خیر (از توابع استهبان فارس) در بخش برادران آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نام نویسی کلاس های تخصصی قرآن کریم در دهستان خیر (از توابع استهبان فارس) در بخش برادران آغاز شد.

بر اساس این گزارش دهستان خیر که مرکز فعالیت های قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در این دهستان واقع می باشد در سال های اخیر در بخش برادران با افت حضور قرآن آموزان بومی روبرو بوده است. به همین دلیل با تصمیم اتخاذ شده در شورای اداری مؤسسه بیت الاحزان، جهت رونق بخشیدن به فعالیت های قرآنی بخش برادران این دهستان، میلاد شهسوار که از اساتید و حافظان قرآن مؤسسه می باشد به سمت مسئول آموزشی واحد برادران این دهستان منصوب گردید.

برگزاری کلاس های تخصصی روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم از اهم فعالیت های جدید مؤسسه بیت الاحزان در دهستان خیر در بخش برادران خواهد بود که امید است با اجرای موفق این کلاسها الگویی جهت راه اندازی کلاسهای ویژه برادران در سایر شعب مؤسسه نیز فراهم گردد.

لازم به ذکر است این کلاس ها با مشارکت حوزه مقاومت شهید بهشتی خیر برگزار می شود و کلاسهای خواهران نیز با تقویت برنامه ها همانند گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات