برای دوازدهمین مراسم ملی تجلیل از چهره‌های برتر قرآنی، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به عنوان مدیر نمونه قرآنی از استان فارس انتخاب شد.

 

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از انتخاب «حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی»، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به عنوان نماینده استان فارس در دوازدهمین مراسم ملی تجلیل از چهره‌های برتر قرآنی کشور خبر داد.
وی افزود: طی هفته‌های گذشته و با توجه به اعلام سازمان دارالقرآن‌الکریم به استان‌ها جهت معرفی چهره‌های شاخص قرآنی هر استان، ما اسامی ۴ نفر را به دفتر مرکزی این سازمان ارسال کردیم که در نهایت از این میان، یک نفر به عنوان نماینده فارس در این مراسم تجلیل خواهد شد.
موسوی اظهار کرد: به یاری خدا حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی به عنوان مدیر نمونه قرآنی در حوزه مدیران تشکل‌های قرآنی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری اینکه این همایش در طول دهه فجر امسال برگزار خواهد شد، گفت: هر ساله در این مراسم از تمام استان‌ها یک نفر به نمایندگی از جامعه قرآنی هر استان و به عنوان چهره شاخص قرآنی سال معرفی و تجلیل می‌شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات