رئیس سازمان بسیج مستضعفین در «همایش شهدای قرآنی پرچمدار بصیرت» گفت: خداوند به واسطه قرآن کریم بندگان متقی خود را هدایت می‌کند و معجزه ۹ دی به واسطه انس با قرآن روی داد.

به گزارش مؤسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)  و به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش شهدای قرآنی پرچمداران بصیرت عنوان کرد: بسیاری از افراد قرآن را می‌خوانند، ولی انس شهدا با قرآن متفاوت بود، آنان آموزه‌ها و وصیت جاودان پیامبر اکرم(ص) را که فرموده‌اند: إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثِّقْلَیْنِ کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی أَهْلَ بَیْتِی وَ إِنَّهُمَا لَنْ یَفْتَرِقَا حَتَّى یَرِدَا عَلَیَّ الْحَوْضَ را به جان خریدند.
سردار نقدی با بیان اینکه هر کسی با نگاه به قرآن بصیرت نمی‌یابد، اظهار کرد: قرآن کتاب بصیرت است، ولی خداوند فرموده است ه«دیً للمتقین»؛ هدایتی که در کتاب الله است برای کسانی است که تقوا پیشه کرده‌اند.
وی اطاعت از ولایت فقیه را دوری جستن از معاصی و آنچه خداوند حرام کرده است، برشمرد و ادامه داد: شهدا به واسطه پیروی از ولایت به ما می‌رسند. این انسانها هدایت را به واسطه قرآن دریافتند و معجزه ۹ دی محصول انس با قرآن است.
سردار نقدی با اشاره به بسیاری از سران قوا گفت: برخی از این افراد که در شمار فتنه‌گران بودند، راه باطل را نشان می‌دادند تا ملت را دچار اشتباه کنند ولی ملت اشتباه نمی‌کند. مردم ایران در واقعه ۹ دی نشان دادند که فریب قرآنهای بر نیزه شده را نمی‌خورند؛ ولو به اسم اینکه به نام قرآن و امام باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یاد آور شد: در پرتو تقوای حقیقی و انس با قرآن افراد هدایت یافته و بصیرت پیدا می‌کنند که به این واسطه از گمراهی دور می‌مانند. ۹ دی معجزه بزرگی بود که نتیجه حکمت ولایت و اخلاص مردم ما بود.
وی با بیان اینکه دل مردم ایران برای اسلام می‌تپد، گفت: حکمت ولایت بود که فرصت داد تا به مرور زمان فتنه‌گران چهره واقعی خود را نشان دهند؛ آنان که به اسم اسلام، عدالت و قرآن آمده بودند تا به اسلام، عدالت و قرآن لطمه وارد کنند.
سردار نقدی حلقه‌های قرآنی تشکیل شده در همایش سوره سرخ را حلقه‌های صالحین دانست و گفت: این حرکت اقدامی در راستای انس با قرآن و شهدا است و از انوار قرآن به شمار می‌آید و تصاویر شهدا در میانه حلقه‌های قرآنی سبب صلاح و رستگاری است. امروز در برابر توطئه‌های دشمنان ضمن لشکرکشی با قرآن و ولایت و تقویت معنویت خیال خام آنان را نقش بر آب می‌کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات