با اعلام نفرات برتر سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور سه حافظ بیت الاحزان در بین نفرات برتر قرار گرفتند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، با اعلام نفرات برتر سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور سه حافظ بیت الاحزان در بین نفرات برتر قرار گرفتند.

در اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که روز گذشته، ۱۵ مرداد ماه، با حضور سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در تالار قدس حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، از نفرات برتر مسابقات در ۷ رشته و ۱۹ پایه تحصیلی تجلیل شد.

بر این اساس در رشته حفظ ۵ جزء پایه متوسطه اول، زهرا بهبهانی اسلامی از خوزستان رتبه اول را کسب کرد، در رشته حفظ ۲۰ جزء پایه متوسطه دوم، فاطمه شیبانی از خوزستان رتبه دوم را به دست آورد و در رشته حفظ کل قرآن کریم پایه متوسطه اول نیز ریحانه صوفی از خوزستان موفق به کسب رتبه دوم مسابقات گردید.

این سه حافظ قرآن کریم که در بیت الاحزان ماهشهر خوزستان در دوره های جدید حفظ غیر حضوری مؤسسه موفق به حفظ قرآن کریم شده‌اند، در این مسابقات از بین ۱۰۰۰ شرکت کننده که خود از بین نزدیک به سه و نیم میلیون نفر برگزیده شده بودند حائز رتبه های برتر مسابقات شدند.

یاد آور می شود این دوره از مسابقات و در بخش آوایی از ۱۲ تا ۱۵ مردادماه در مشهد مقدس برگزار شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات