حجت الاسلام سید عبد النبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و ه‍یئت همراه روز گذشته، اول مرداد ماه از طرح رحله شهرستان امیدیه بازدید به عمل آوردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ، حجت الاسلام سید عبد النبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و ه‍یئت همراه روز گذشته، اول مرداد ماه از طرح رحله شهرستان امیدیه بازدید به عمل آوردند.

در این دیدار که امام جمعه، فرمانده سپاه و مدیر حوزه علمیه امیدیه نیز حضور داشت موسوی فرد ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین طرح هایی در کشور گفت: شیخ طوسی هر گاه قرآن می خواندند یا از حل مسئله ای فارغ می شدند می گفتند: این الملوک؟ این ابناء الملوک؟ به این معنی که کجا هستند پادشاهان و شاهزاده ها تا ببینند در این کار چه لذتی است که آنها از آن محروم مانده اند.

وی همچنین در وصف قرآن آموزان طرح رحله گفت: مثال کسانی که وقت خود را به حفظ قرآن اختصاص می‌دهند مثل شیخ طوسی است و این افراد به لذتی دست می یابند که بقیه از آن بی بهره اند.

امام جمعه اهواز در پایان به قرآن آموزان توصیه کرد که مثل علما از قرآن بهره بجویند و در این راه ثابت قدم بمانند.

یاد آور می شود طرح ملی رحله حفظ شبانه روزی ۴ جزء قرآن در تعطیلات تابستان است و هم اکنون بیش از ۱۹۰۰ جوان و نوجوان ۱۴ تا ۲۲ ساله در ۳۷ نقطه کشور مشغول به حفظ قرآن کریم می باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات