در این نشست پیرامون مباحثی همچون لزوم توجه توأمان به قرآن و اهل بیت(ع) در این مراکز، روش های جذب کارآمد قرآن آموزان، ارتباط با حافظان سالهای قبل و ساماندهی آنها جهت حمایت و تبلیغ مراکز، بررسی تغییر ساعت مدارس با توجه به ماه مبارک و لزوم توجه جدی تر به جذب قرآن آموز بین الملل بحث و تبادل نظر شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، همزمان با هفته معلم نشست اساتید و کادر آموزشی مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم و مدرسه علمیه قرآن محور بیت الاحزان در مرکز مدیریت بیت الاحزان واقع در شهرستان استهبان برگزار شد.

در این نشست که روز گذشته ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار گردید پیرامون مباحثی همچون لزوم توجه توأمان به قرآن و اهل بیت(ع) در این مراکز، روش های جذب کارآمد قرآن آموزان، ارتباط با حافظان سالهای قبل و ساماندهی آنها جهت حمایت و تبلیغ مراکز، بررسی تغییر ساعت مدارس با توجه به ماه مبارک و لزوم توجه جدی تر به جذب قرآن آموز بین الملل بحث و تبادل نظر شد.

هم اکنون مدرسه علمیه قرآن محور و ۳ مرکز شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان ویژه خواهران و برادران در روستاهای لای خرمی و محمدآباد و شهر استهبان به صورت شبانه روزی میزبان بیش از ۱۵۰ حافظ قرآن از اقصی نقاط کشور و برخی کشورهای خارجی می باشند.

یادآور می شود حافظان مذکور با ۱۰ ماه تلاش موفق به حفظ ۲۴ جزء از قرآن کریم شده اند و ثبت نام نوزدهمین دوره مراکز حفظ یکساله از طریق سایت beytolahzan.ir در حال برگزاری است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات