شعب و مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در سراسر کشور با برگزاری مراسم و محافل مختلف، میلاد امام حسن عسکری(ع) را جشن گرفتند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، شعب مؤسسه بیت الاحزان در سراسر کشور با برگزاری مراسم و محافل مختلف، میلاد امام حسن عسکری(ع) را جشن گرفتند.

بر اساس این گزارش جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) همراه با اهداء جوایز به قرآن آموزان برتر در بیت الاحزان شعبه شرفویه از توابع لارستان فارس برگزار شد و در مراسمی دیگر با حضور بازرسان مرکز مدیریت بیت الاحزان در بیت الاحزان شعبه اَرَد از توابع شهرستان گراش در جنوب استان فارس، میلاد امام حسن عسکری(ع) گرامی داشته شد. حجت الاسلام مهدی عشقی، معاون بازرسی بیت الاحزان و ابوالقاسم شاهسونی، معاون پشتیبانی مرکز مدیریت بیت الاحزان از سخنرانان این مراسم بودند.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم همراه با جشن میلاد امام حسن عسکری( علیه السلام) در شعبه قائمیه از توابع کازرون دیگر برنامه ای بودکه در این ایام مبارک برگزار گردید. علی اصغر و سمیه کاویانی، خواهر و برادر روشندل و معلول و نابغه های قرآنی نیز در محفل نورانی به اجرای برنامه حفظ قرآن پرداختند. بیت الاحزان سیف آباد از توابع کازرون فارس نیز اقدام به برپایی جشن میلاد امام حسن عسکری (علیه السلام) همراه با سخنرانی و پذیرایی نمود.

مهد و پیش دبستانی های مؤسسه نیز از این جشن ها بی نصیب نبودند و مراسم جشن تولد نونهالان مهد قرآن یاس نبی بیت الاحزان نصیر آباد از توابع شهرستان فسا و مهد و پیش دبستانی شهرستان رستم استان فارس در روز ولادت امام حسن عسکری (علیه السلام) برگزار شد.

مراکز شبانه روزی بیت الاحزان هم میلاد امام حسن عسکری (علیه السلام) را جشن گرفتند و مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی حضرت زینب (سلام الله علیها) استهبان با حضور قرآن آموزان ایرانی و عراقی اقدام به برپایی جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) نمود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات