حجت الاسلام ابراهیمی: با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه شرق کرمان، زمینه راه اندازی شعب در دیگر شهرستانها را فراهم کنیم/ حجت الاسلام عشقی: مسئولان و مدیران داخلی شعبه های بیت الاحزان پرچمدار فعالیت های قرآنی هستند/ احداث ساختمان به نام حضرت زهرا (س) و قرآن در مناطق محروم با دست خالی افتخار است/ ظرفیت و استعداد قرآن آموزان مناطق شرق استان کرمان ستودنی است

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نشست مسئولان و مدیران آموزش شعب بیت الاحزان در شرق استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه شهرستان فهرج و مسئول بیت الاحزانهای این شهرستان یکی از اهداف برپایی این جلسه را توجه بیشتر به گسترش مفاهیم قرآن و تقویت کلاسها عنوان کرد و بیان داشت: با همت مربیان و مسئولین شعب قرآنی بیت الاحزان فضاهایی در جهت آموزش مهیا شده است و در حال حاضر نیز کار عمرانی و احداث ساختمان برخی از آنها در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: جلسات مسئول شهرستان با مسئولان شعب و مدیران آموزش به طور منظم و ماهانه و به صورت سیار در شعب برگزار می‌شود و سعی بر این است با برنامه ریزی صورت گرفته کیفیت آموزش را بالا ببریم تا از سطح قابل قبولی برخوردار باشند.

امام جمعه فهرج پیشنهاد داد از طریق ائمه جمعه شرق استان جلسه توجیهی برگزار شود تا زمینه ساز راه اندازی شعب در دیگر شهرستان‌ها گردد.

وی با اشاره به این که تقاضاهای مکرر جهت راه اندازی بیت الاحزان در بخش نگین کویر و روستاهای حسین آباد و برج اکرم داشته ایم تصریح کرد: با توجه به تلاش و دلسوزی مسئولان و مربیان افزایش شعب را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام عشقی، معاون بازرسی مؤسسه بیت الاحزان از مسئولان و مدیران داخلی شعبه های بیت الاحزان بعنوان پرچمدار فعالیت های قرآنی نام برد و بیان داشت: مدیریت برنامه ها از زمان همکاری حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه فهرج به بهترین نحو ممکن صورت گرفته و کلاسها بطور منظم برگزار شده است.

وی احداث ساختمان به نام حضرت زهرا (س) و قرآن در مناطق محروم با دست خالی را افتخار دانست و اظهار داشت: یکی از اقدامات مطلوب تشکیلاتی کار کردن فعالیت ها است.

معاون بازرسی بیت الاحزان در ادامه به طرح میثاق با حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: این طرح شامل آن دسته از حافظان قرآن که ۱۸ جزء را حفظ باشند می‌شود و به موجب آن در جلسه ای از حافظان ۱۸ جزء تقدیر و تجلیل خواهد شد.

این حافظ قرآن کریم ظرفیت و استعداد قرآن آموزان مناطق شرق استان کرمان را ستود و بیان داشت: نمونه ی بارز این استعدادهای نهفته، حافظ کل قرآن کریم، خانم بهزادی بدرآبادی اهل روستای بدرآباد نرماشیر است که هم اکنون به عنوان مدیر آموزش در مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن “ویژه خواهران” در استهبان فارس در حال فعالیت می باشد‌‌.

در ادامه این نشست مسئولین شعب و مدیران داخلی گزارشی از عملکرد چند ماهه خود ارائه و مشکلات خود را مطرح نمودند و در راستای کیفیت بخشی فعالیت‌ها مباحثی را با مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت بیت الاحزان در میان گذاشته و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 در پایان این نشست مقرر گردید مصوبات جلسه در نشست شورای آموزش مرکز مدیریت بیت الاحزان مطرح و پیگیری شود.

خبرنگار: علی عباس‌زاده/ مدیر روابط عمومی بیت الاحزان در شهرستان فهرج کرمان

فیلم گزارش خبری این نشست را در زیر مشاهده نمایید:

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات