اهمیت بیمه کارکنان و معلمان شعب/ نحوه برگزاری و تعامل مرکز مدیریت بیت الاحزان با شعب بحث و بررسی شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) روز دوم هفتمین نشست مسئولان و مدیران آموزش شهرستان های مرکز مدیریت بیت الاحزان صبح امروز ۲۰ مهر ماه در مسجد و حسینیه آل یاسین(ع) شیراز آغاز شد.

حجت الاسلام شاهسسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان در ابتدای جلسه با ذکر حدیثی، مقام قاریان قرآن را برابر عبادات تمام اولیا و خوبان عنوان کرد.

وی در ادامه به طرح اشل حقوقی مؤسسه جهت سال تحصیلی ۹۷-۹۸ پرداخت و به اهمیت بیمه کارکنان و معلمان شعب تأکید کرد.

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با اشاره به مصوبات نشست راهکارهای ارتقای حفظ تخصصی، بر لزوم افزایش حقوق و مزایای معلمان حفظ به دلیل سنگینی کار تأکید کرد.

در ادامه انصاری مسئول شهرستان ممسنی با ذکر خاطره ای از عنایات حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، مسئولان و مدیران شعب را به اخلاص و فعالیت در راستای رضایت خدای متعال و حضرت زهرا(سلام الله علیها) توصیه کرد.

حجت الاسلام عشقی معاون بازرسی مؤسسه بیت الاحزان، پیشنهاد برگزاری جلسه مسئولان شهرستان به صورت تفکیکی بین چند شهرستان نزدیک به هم و با حضور مسئولان مرکز مدیریت بیت الاحزان ارائه داد.

وی در خصوص جلسات مسئولان استان نیز خاطر نشان کرد این جلسات با حضور نمایندگانی از مرکز مدیریت بیت الاحزان در استان ها برگزار می شود و مسئولین شعب استان مزبور با حضور در این جلسه به طرح مشکلات و پیشنهادات خود در خصوص فعالیت های بیت الاحزان می پردازند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات