تیم بازرسی مرکز مدیریت بیت الاحزان به سرپرستی حجت الاسلام عشقی معاون بازرسی مؤسسه، در سفری 5 روزه از شعب و مراکز مؤسسه بیت الاحزان در استان خوزستان بازدید به عمل آورد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، تیم بازرسی مرکز مدیریت بیت الاحزان به سرپرستی حجت الاسلام عشقی معاون بازرسی مؤسسه، در سفری ۵ روزه از شعب و مراکز مؤسسه بیت الاحزان در استان خوزستان بازدید به عمل آورد.

در این سفر از ۹ شعبه بیت الاحزان در استان خوزستان در شهرهای رامهرمز، هفتکل، شوشتر، حر، الوان، سوسنگرد، منیوحی، آبادان، شادگان و اهواز بازدید و بازرسی به عمل آمد و نکات لازم در خصوص مدیریت شعب به مدیران، پرسنل و مربیان شعب تذکر داده شد.

تیم بازرسی بیت الاحزان همچنین با بازدید از مراکز قرآنی در روستای سادات حبائیه که منجر به جذب بیش از ۷۰ قرآن آموز در این مرکز شده و همچنین روستای تنگه آبادان که ۵۰ قرآن آموز را تحت آموزش قرار داده است، نسبت به درخواست مجوز تأسیس شعبه در این مناطق بررسی های لازم را به عمل آوردند.

حمید رضا شفیعی مسئول استانی بیت الاحزان خوزستان در این بازدید با اشاره به حضور پرشور و استقبال چشمگیر برادران از کلاسهای قرآن بیت الاحزان در استان خوزستان، ظرفیت توسعه فعالیت های قرآنی در این استان را با توجه به اشتیاق مردم بسیارزیاد توصیف کرد. وی همچنین درخواست کرد مسئولان استانی و خیراندیشان خوزستانی در راستای نشر معارف قرآنی در جامعه، حمایت ویژه ای از فعالیت های شبانه روزی و جهادی جوانان بیت الاحزان در خوزستان نمایند.

شایان ذکر است بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس و همچنین معراج شهدای اهواز از دیگر برنامه های تیم بازرسی در حاشیه بازرسی ها بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات