دوره تربیت معلم مهد و پیش دبستانی با حضور مربیان و حافظان مؤسسه بیت الاحزان در مؤسسه مرکزی به مدت 14 روز برگزار خواهد شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، دوره جامع تربیت معلم مهد و پیش دبستانی با همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی استان فارس و شهرستان استهبان به میزبانی مؤسسه مرکزی در حال برگزاری است.

بنا بر این گزارش در این دوره که از ۲۳ مردادماه آغاز به کار کرده است تعداد ۱۰۰ نفر از مربیان مهد و پیش دبستانی و حافظان قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان از شعب مؤسسه در ۵ استان کشور حضور دارند و در کارگاه‌های عملی با جدید ترین روش‌های تدریس مهد و پیش دبستانی مؤسسه آشنا می‌شوند.

در این دوره ۱۴ روزه، علاوه بر آموزش روش تدریس کتاب‌های آموزشی مهد و پیش دبستانی توسط اساتید مؤسسه در قالب کارگاه‌های عملی، مباحثی همچون روانشناسی رشد، اختلالات رفتاری، بیماری‌های شایع کودکان، بازی و اسباب بازی، روش‌های قصه گویی، تعالیم اجتماعی، کمک‌های اولیه و سفالگری توسط اساتید جهاد دانشگاهی ارائه می‌گردد.

در این دوره آموزشی همچنین روشهای نوین ایجاد جذابیت در آموزش توسط استاد حجت الاسلام مهدی زاده ارائه گردید و جناب آقای پنجش، مسئول مدارس غیر انتفاعی شهرستان قرآنی استهبان ضمن حضور در این کلاس آموزشی، از دوره بازدید به عمل آورد.

یاد آور می‌شود این دوره در ۲ گروه مربیان و حافظان در حال برگزاری است و در تاریخ ۵ شهریور ماه با ارائه مدرک معتبر به فراگیران پایان می‌یابد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات