طی مراسمی معاونت تهذیب و اخلاق موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) معرفی شد

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه، امروز سه شنبه (۵/ ۹ /۹۲) طی مراسمی، حافظ کل قرآن کریم حجت الاسلام توفیق نامور به سمت معاونت تهذیب و اخلاق موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) منصوب گردید.

در این مراسم که بعد از نماز ظهر و عصر در نماز خانه مؤسسه مرکزی برگزار شد؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه طی سخنانی عنوان کرد: مسئله تهذیب و اخلاق یکی از مسائل مهم و ضروری برای جامعه و به خصوص مؤسسات قرآنی است. وی با اهمیت گزینش افراد مدیر و متعهد برای این مهم گفت: چندین سال است که در پی راه اندازی این معاونت بودیم و الحمد الله امروز به این موفقیت دست یافتیم.

عضو هئیت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی کشور افزود: امیدواریم با توجه به مشخص شدن معاون تهذیب و اخلاق، شاهد برگزاری جلسات مکرر اخلاق با حضور اساتید برجسته در ۱۳۰ شعبه مؤسسه باشیم.

یادآور می شود: حجت الاسلام نامور در سال تحفیظی ۹۰ – ۸۹ در مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم موسسه موفق به حفظ کل قرآن شده و تجربه مدیریت و تدریس ۲ ساله در مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن امام حسن مجتبی (ع) را در کارنامه خود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات