مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز شبانه روزی حفظ یکساله و همچنین اردوگاه قرآنی حضرت امیرالمؤمنین (ع) روستای صحرارود فسا برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز شبانه روزی حفظ یکساله و همچنین اردوگاه قرآنی حضرت امیرالمؤمنین (ع) روستای صحرارود فسا برگزار شد.

در این مراسم آیت الله دکتر احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، حجهالاسلام جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا، حجهالاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه هقرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، و جمعی از مسئولان شهرستان فسا حضور داشتند.

صالح محبی، معاون آموزش برادران مؤسسه بیت الاحزان و مدیر این مرکز قرآنی گفت: مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن حضرت امیرالمومنین(ع) در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و با زیر بنای یک هزار متر احداث خواهد شد.
محبی با بیان اینکه این مدرسه در مدت یکسال و در دو طبقه ساخته می‌شود افزود: برای ساخت این مدرسه به بیش از سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با مشارکت مردم و خیرین و کمک‌های دولتی ساخته خواهد شد.
وی ادامه داد: زمین این مدرسه از سوی ورثه مرحوم حاج محمد فرج زاده، مرحوم ابراهیم بردبار، مرحوم حاج یوسف زارعی و پدر شهید ابراهیم زارعی اهداء شده است.
مدیر مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن حضرت امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه این مرکز بیش از ده سال است که در زمینه حفظ قرآن کریم مشغول به فعالیت هست و آموزش در این مرکز به صورت رایگان است افزود: در این‌مرکز تاکنون بیش از ۱۷۰ نفر حافظ کل قرآن و بیش از ۸۰۰ نفر حافظ اجزا قرآن تربیت شده است.

یادآور می شود قرآن آموزان مدرسه امیرالمومنین(ع) صحرارود از استان‌های سراسر کشور و همچنین از کشورهای هندوستان، بنگلادش، پاکستان، اندونزی، جمهوری آذربایجان و…. در این مرکز شبانه روزی موفق به حفظ قرآن کریم شده اند.

اشتراک در
اطلاع از
1 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام علیکم
خداقوت
خدابرکت