جمعی از حافظان و مسئولان بیت الاحزان شعبه مصیری با امام جمعه شهرستان رستم دیدار کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، جمعی از حافظان و مسئولان بیت الاحزان شعبه مصیری با امام جمعه شهرستان رستم دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور مدیر این مرکز و روسای ادارات اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دفتر امام جمعه صورت گرفت، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن در جامعه و زندگی فردی، خواستار برگزاری محافل انس با قرآن گسترده تر شد.
وی همچنین قول مساعد داد که درسال پیش رو شاهد پیشرفت و حرکت جدیدی در زمینه های قرآنی باشیم. امام جمعه شهرستان رستم با درخواست از روسای ادارات اوقاف و فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور همکاری و تلاش در این راستا ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله در سال‌های آتی شاهد پیشرفت فعالیت‌های قرآنی مؤسسه بیت الاحزان و سایر فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان باشیم.

در ابتدای این دیدار خانم اسعدی مدیر شعبه مصیری گزارش هایی پیرامون تعداد قرآن آموزان و فعالیت های فرهنگی این مرکز در سطح شهرستان ارائه داد و در ادامه به تشریح محدودیت ها و مشکلات از جمله مسائل مالی پرداخت.

در پایان این دیدار نیز با اهدای لوح و هدایای نقدی از قرآن آموزان تقدیر به عمل آمد.

یاد آور می شود مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان شعبه مصیری با دارا بودن ۸ نفر کادر اجرایی و آموزشی از سال ۱۳۸۷ کار خود را آغاز کرد و تاکنون تعداد ۱۲۴۵ قرآن آموز در این مؤسسه تربیت شده اند که از این تعداد ۲ نفر موفق به حفظ کل قرآن کریم گشته اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات