دبیر طرح ملی رحله از برگزاری هفتمین دوره طرح ملی رحله در تابستان 1400 خبر داد.

 

حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) از برگزاری هفتمین دوره طرح ملی رحله در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی با اشاره به عزم مؤسسه بیت الاحزان در برگزاری طرح ملی رحله در تابستان سال آینده افزود: طی روزهای آینده جلسات ستاد طرح ملی رحله را آغاز خواهیم کرد و در خصوص جزئیات برگزاری طرح تصمیم گیری خواهد شد.

این حافظ کل قرآن کریم با بیان این که نام نویسی متقاضیان دریافت میزبانی طرح نیز به طور قطع در اسفند ماه خواهد بود گفت: البته روز دقیق شروع نام نویسی میزبانان را پس از تصویب در جلسه اعلام خواهیم کرد.

سیاری با اشاره به شرایط خاصی که به خاطر همه گیری کرونا بر کشور حاکم است افزود: این بیماری چالشی جدی در برگزاری طرح در سال آینده خواهد بود و در جلسات پیش رو در خصوص شرایط و نحوه برگزاری طرح در این شرایط بحث و تبادل نظر خواهد شد.

یاد آور می‌شود طرح ملی رحله حفظ اجزایی از قرآن در تابستان ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله است که مؤسسه بیت الاحزان تاکنون ۶ دوره آن را برگزار کرده است و در این مدت قریب ۱۳هزار نفر حافظ اجزاء قرآن کریم را تربیت نموده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات