همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) اقدام به تولید پوسترهای مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگرفته از جزوه «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب» تألیف حجت الاسلام محسن قرائتی نمود.

بر همه لازم است به پیام حضرت مهدی (عج) توجه شود که فرمود: فقهای عادلی که مخالف هوی هستند، جانشینان ما هستند و در حوادث به آنها مراجعه کنید. امروز فقیهی که مورد انتخاب علما قرار گرفته و وظیفه همه ما اطاعت از او است، مقام معظم رهبری است که در حوادث واقعه باید از فرمان و پیام او اطاعت کنیم. بهترین پیام، بعد از ده ها سال تجربه و مدیریت و حکومت، بیانیه ای است که در ۲۲بهمن ۹۷ از طرف ایشان صادر شده است.

مجموعه پیش رو گوشه ای از مبانی قرآنی و روایی این بیانیه به قلم استاد محسن قرائتی است چرا که امام رضا (ع) فرمودند: هرگاه از ما جمله ای شنیدید، مبانی قرآنی آن را از ما بپرسید، تا بدانید که سخنان ناب اهل بیت علیهم السلام برخاسته از قرآن است.

از آنجا که یکی از رسالت‌های مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان نشر معرف قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) در سطح جامعه می‌باشد، مجموعه  ۳۲ پوستر مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب جهت نشر در فضای مجازی و استفاده علاقمندان به نظام و انقلاب اسلامی و پویندگان راه قرآن و اهل بیت (ع) آماده و در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اختیار عموم مردم ایران قرار گرفته است.

امید است با نشر معارف انقلاب اسلامی در سطح جامعه، گوشه ای از دین خود را به انقلاب اسلامی ایران ادا نماییم.

جهت دریافت مجموعه پوستر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت مجموعه پوستر (حجم: ۶.۴۴ MB)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات