علیرضا شاهسونی: لازم است مسئولین کشور با اقدامات قاطع، هوشمندانه و عزتمند، دشمنان ایران را از تکرار چنین اقداماتی در آینده پشیمان کنند.

 

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در پیامی اقدام مذبوحانه ایادی استکبار جهانی در ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

بار دیگر دست شیطان از آستین استکبار جهانی بیرون آمد و یکی از ارزشمندترین دانشمندان هسته‌ای کشورمان به دست ایادی کفر و صهیونیزم بین المللی به شهادت رسید. شهید محسن فخری زاده سال‌ها در سنگر علم و دانش مشغول خدمت به ایران اسلامی بود و به جرم تأثیرگذاری قابل توجه در پیشرفت علمی و اعتلای امنیت کشور، از مدت‌ها قبل در لیست ترور دشمنان قسم خورده ایران اسلامی قرار داشت.

روشن است که این گونه اقدامات مذبوحانه در اراده مستحکم ملت ایران به منظور تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی خللی وارد نمی‌کند و جوانان انقلابی ما قطعاً راه این شهید بزرگوار را در عرصه‌های علمی، دفاعی و امنیتی ادامه خواهند داد.

از مسئولین امنیتی و اطلاعاتی کشور تقاضا داریم هر چه سریع‌تر نسبت به شناسایی و مجازات عاملان این ترور ناجوانمردانه اقدام نمایند و لازم است مسئولین کشور با اقدامات قاطع، هوشمندانه و عزتمند، دشمنان ایران را از تکرار چنین اقداماتی در آینده پشیمان کنند.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه مؤسسه قرآنی بیت الاحزان، این ترور ناجوانمردانه را محکوم می‌کنم و ضمن تبریک و تسلیت این ضایعه خدمت امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده این شهید بزرگوار، جامعه علمی کشور و ملت شریف ایران اسلامی ، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات را مسئلت می‌کنم.

علیرضا شاهسونی

مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات