حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در پیامی درگذشت حجت الاسلام راستگو کارشناس تربیتی کودکان را تسلیت گفت.

 

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در پیامی درگذشت حجت الاسلام راستگو کارشناس تربیتی کودکان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مربی دلسوز و باصفا و کارشناس تربیتی کودکان حضرت حجت الاسلام والمسلمین راستگو موجب تأسف و تألم فراوان گردید. زحمات فراوان ایشان در تربیت دینی کودکان و نوجوانان با روش‌های شاد و جذاب در طول عمر مبارکشان هیچ گاه از یاد و خاطر مردم قدرشناس ایران نخواهد رفت.

ایشان علاوه بر اجرای برنامه جهت کودکان، روش‌های تدریس و کار با کودکان را نیز آموزش می‌دادند و مؤسسه بیت الاحزان نیز چند نوبت در برگزاری دوره های تربیت مربی مهد و پیش دبستانی خود از وجود ایشان بهره مند شده بود.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه مؤسسه بیت الاحزان درگذشت این استاد خوش بیان و با صفا را خدمت خانواده ایشان و عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای ایشان علو درجات مسئلت می نمایم.

علیرضا شاهسونی

مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)

یاد آور می‌شود حجت الاسلام والمسلمین حسن راستگو، با شیوه‌های جدید و جذاب سالیان سال در رسانه ملی به تعلیم و تربیت می‌پرداخت. نوآوری در شیوه تدریس و اجرای همراه با شادی و نشاط آقای راستگو سبب شده بود که کودکان و نوجوانان زیادی پای آموزش این روحانی معلم قرار بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین راستگو سال‌ها مدیریت مرکز مربی کودکان در حوزه علمیه و همچنین به مدت ۳۵ سال اجرای برنامه‌های متعدد تلویزیونی برای کودکان را برعهده داشت.

وی پس از تحصیل علوم حوزوی تا خارج فقه و اصول به فعالیت در زمینه کلاس‌های ویژه کودکان و برپایی اردو پرداخت و در ده‌ها کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی اجرای برنامه کرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات