طرح ایلاف در 102 شعبه بیت الاحزان برگزار خواهد شد/ 5 شعبه برتر از لحاظ تعداد ثبت نام کننده هدیه دو میلیون ریالی دریافت کردند

 

خدیجه شاهسونی معاون آموزش خواهران مؤسسه بیت الاحزان از پایان یافتن مهلت نام نویسی دومین دوره طرح قرآنی ایلاف در شعب بیت الاحزان خبر داد.

وی با بیان این که در دوره دوم طرح قرآنی ایلاف تعداد ۲۱۳۷ نفر نام نویسی کردند گفت: از این تعداد، ۱۵۲۴ نفر در رشته حفظ یک جزء و ۸۵۱ نفر نیز در رشته حفظ سه جزء شرکت کردند.

معاون آموزش خواهران بیت الاحزان با بیان آمار تحلیلی از ثبت نام کنندگان طرح گفت: شرکت کنندگان این دوره از ۳۶ شهرستان و ۱۰۲ شعبه بیت الاحزان بودند که شهرستان‌های کازرون، داراب و شیراز به ترتیب بیشترین تعداد ثبت نام کننده را به خود اختصاص دادند.

شاهسونی ادامه داد: اما از لحاظ شعب برتر، شعبه‌های بیت الاحزان کازرون، شعبه شهرک صدرا شیراز، شعبه شهید ابراهیم هادی شیراز، شعبه جهرم و شعبه یک فسا به ترتیب عنوان شعبه‌های برتر از لحاظ تعداد ثبت‌نام کننده را به خود اختصاص دادند که به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های این شعب، هدیه دو میلیون ریالی به مدیران آموزش این ۵ شعبه اهداء گردید.

وی خاطر نشان کرد: مدیران آموزش پنج شعبه یک فسا، شهید ابراهیم هادی داراب، قائمیه کازرون، قلعه گنج کرمان و تبریز که در اولین دوره طرح ایلاف بیشترین استقبال از طرح را ثبت کردند نیز مورد تقدیر و تخصیص هدیه دومیلیون ریالی قرار گرفتند.

معاون آموزش خواهران بیت الاحزان یاد آور شد: دوره دوم طرح ایلاف نیز همانند دوره اول با محوریت آموزش به صورت آنلاین و تلفنی برگزار می‌گردد و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به فراهم شدن برخی زیرساخت‌ها جهت برگزاری کلاس‌های آنلاین گفت: شعبی که تقاضای برگزاری کلاس‌‌های آنلاین دارند می‌توانند درخواست تخصیص کلاس را به معاونت آموزش مؤسسه ارائه دهند تا همکاران ما دسترسی به کلاس مجازی را جهت شعب متقاضی به صورت رایگان فعال نمایند.

شاهسونی در خصوص آزمون طرح نیز گفت: تاریخ برگزاری آزمون کتبی ۱۴ اسفند ماه به صورت آنلاین یا حضوری خواهد بود و آزمون شفاهی نیز یک هفته بعد به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان این که سعی داریم ثبت نمرات تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسد ابراز امیدواری کرد: در صورت همکاری شعب آمادگی داریم قرعه کشی پایانی دوره دوم را تا پیش از پایان سال انجام دهیم و ان‌شاء الله شرکت کنندگانی که نمره قبولی را کسب می‌کنند به قید قرعه هدایای ۵۰۰ هزار تا ده میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات