دوره 40 روزه خواهد بود/ شرط ورود به دوره اصلی قبولی در دوره مجازی می باشد

 

صالح محبی، معاون آموزش برادران مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان از برگزاری دوره آزمایشی مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم به صورت یکپارچه در بستر فضای مجازی و تلفنی در ایام تابستان ۹۹ خبر داد.

معاون آموزش برادران مؤسسه بیت الاحزان با بیان این مطلب گفت: با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا و قرمز شدن وضعیت تمامی شهرستانهایی که مراکز شبانه روزی موسسه درآن مستقر است، دوره آزمایشی ۴۰ روزه مراکز شبانه روزی حفظ یکساله مؤسسه با محوریت حفظ یک جزء قرآن کریم (جزء ۲۰) در تابستان برگزار خواهد شد و قرآن آموزانی که این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند به دوره حضوری راه پیدا می‌کنند.

محبی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و محدود شدن فعالیت‌های قرآنی شبانه روزی مؤسسات اظهار امیدواری کرد: با توجه به اوقاف فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان، امیدواریم با اجرای این طرح شاهد نهادینه شدن حفظ قرآن کریم در خانه‌ها باشیم.

وی در توضیح برنامه اجرایی طرح گفت: مدیریت این دوره به صورت واحد در مرکز مدیریت بیت الاحزان می باشد و قرآن آموزانی که در مصاحبه تلفنی پذیرش شده‌اند در کلاس‌های ۱۵ نفره تقسیم می‌شوند و اساتید هر کلاس، از شنبه تا پنج شنبه به صورت روزانه در قالب کلاس آنلاین یا تلفنی برنامه های حفظ، دوره و آزمون قرآن آموزان را تحویل و پیگیری می‌نمایند.

این حافظ کل قرآن کریم در خصوص برنامه‌های دیگر این دوره گفت: تشکیل کانال در فضای مجازی و بارگذاری مباحث مربوط به کلاس‌های تفسیر و استماع ترتیل و نکات تجویدی به صورت مستمر و روزانه از دیگر برنامه‌های این دوره مجازی است.

معاون آموزش برادران بیت الاحزان در توضیح چگونگی آغاز کلاس‌ها تصریح کرد: لیست های ۱۵ نفره قرآن آموزانی که در مصاحبه تلفنی پذیرش شده‌اند در اختیار اساتید مجرب و با سابقه مراکز شبانه روزی قرار گرفته است که با داوطلبان تماس می‌گیرند و برنامه‌ها را تشریح می‌‌کنند. تاریخ شروع کلاس‌ها ۲۹ تیرماه می‌باشد و شهریه این دوره نیز ۵۰۰ هزار ریال خواهد بود.

محبی افزود: شرط ورود به دوره اصلی ۱۱ ماهه بیستمین دوره مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم بیت الاحزان شرکت در دوره آزمایشی مجازی می‌باشد و داوطلبان در صورت داشتن سوال و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های  ۰۷۱۵۳۲۸۴۰۷۶ داخلی ۱۰۴ و ۰۹۱۷۶۱۱۵۶۸۲ و ۰۹۹۰۱۹۳۳۹۹۴ تماس حاصل نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات