مهلت نام نویسی دو مرتبه تمدید شد که ساعت 24 امشب این مهلت پایان می‌یابد.

حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) از پایان مهلت نام نویسی طرح ملی رحله تا پایان امروز ۱۵ تیرماه خبر داد.

وی با اشاره به این که نام نویسی ششمین دوره این طرح ملی از بیستم اردیبهشت ماه آغاز شده بود گفت: با توجه به شرایط کرونا در کشور و تغییر برنامه ها، مهلت نام نویسی دو مرتبه تمدید شد که ساعت ۲۴ امشب این مهلت پایان می‌یابد.

این حافظ کل قرآن کریم با تأکید بر این که این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد تصریح کرد: علاقه مندانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند باید طی مدت باقیمانده نسبت به نام نویسی در این طرح ملی اقدام نمایند.

سیاری در خصوص شرایط برگزاری طرح با توجه به شرایط همه گیری کرونا در کشور گفت: برخی مراکز که مجوز برگزاری نگرفتند تعطیل شدند و مراحل ساماندهی قرآن آموزان ثبت نامی این مراکز در حال انجام است. فعالیت سایر مراکز نیز منوط به مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا در هر شهرستان است و در صورت اخذ مجوز با رعایت کامل اصول و ملزومات بهداشتی برگزار خواهد شد و مراکزی که مجوز دریافت نکنند یا در سایر مراکز ادغام می شوند و یا هزینه ثبت نام به قرآن آموزان عودت داده می شود.

گفتنی است مهلت نام نویسی مراکز شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان نیز امروز همزمان با طرح ملی رحله پایان می‌یابد.

جهت نام نویسی در طرح ملی رحله به این لینک مراجعه نمایید.

جهت نام نویسی در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات