برخی شعب مؤسسه بیت الاحزان همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و توصیه مقام معظم رهبری به کمک مؤمنانه و در راستای رسالت اجتماعی خود اقدام به ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان کرده اند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، برخی شعب مؤسسه بیت الاحزان همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و توصیه مقام معظم رهبری به کمک مؤمنانه و در راستای رسالت اجتماعی خود اقدام به ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان کرده اند.

بر اساس این گزارش همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ۲۳ بسته حمایتی غذایی به منظور تکریم نیازمندان و ایتام توسط خادمان قرآن بیت الاحزان شهرستان رستم استان فارس با همکاری جمعی از خیرین در بین نیازمندان شهر مصیری توزیع شد.

همچنین کانون مسجد امام حسین(ع) شهر خاوران شهرستان جهرم که میزبان برگزاری طرح ملی آیات زندگی به صورت مجازی می‌باشد، از ابتدای ماه شعبان جهت رفع مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا اقداماتی را انجام داد.

ذبح سه گوسفند و توزیع بین ۱۰۰ تن از نیازمندان همزمان با میلاد امام حسین(ع) در ماه شعبان، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، گوشت، قند، شکر، رب گوجه و تخم مرغ دربین ۱۲۰ تن از نیازمندان در ۵ مرحله در ماه مبارک رمضان و توزیع نان صلواتی در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و شب شهادت امام علی (ع) از اقدامات انجام شده در این مرکز بوده که تمامی مراحل جمع آوری و توزیع بسته های حمایتی توسط قرآن آموزان این مرکز صورت گرفته است.

همچنین از ابتدای شیوع کرونا رایزنی با صاحبان املاک و مغازه های محل به منظور بخشیدن نیمی از اجاره بهای مستاجران در راستای کمک مؤمنانه صورت گرفته که با استقبال خوبی مواجه شده است.

یاد آور می‌شود در این مرکز سطح یک طرح ملی آیات زندگی همراه با آموزش احکام و تجوید با حضور پنجاه قرآن آموز به صورت مجازی در حال برگزاری است که به شرکت کنندگان جوایز نقدی و کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات