تمامی خادمان، حافظان، پرسنل، مسئولان و مدیران بیت الاحزان در سلامت کامل و ۱۰۰درصدی هستند/ تبعیت کامل بیت الاحزان از ستاد مبارزه و پیشگیری با کرونا

 

مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرن زهرا (سلام الله علیها) در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسسه از همکاری و تعامل کامل این موسسه خودجوش و مردمی با مسئولان شهرستان قرآنی استهبان به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های آموزشی، جلسات و برنامه های بیت الاحزان با تغییرات و تعطیلی همراه شده است و بسیاری از برنامه‌ها را لغو کرده‌ایم که شرح مفصل آن در گفتگو و مصاحبه قبلی با خبرنگار قرآنی خبرگزاری فارس مورخ ۱۱ اسفند ماه به صورت مفصل آمده است.

مهدی شهسوار پیرامون شایعات کذب روزهای گذشته نیز گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد شایعه پراکنی و جوسازی توسط برخی افراد معلوم الحال و مغرض بوده ایم مبنی بر اینکه بیت الاحزان میزبان برخی روحانیون مهاجر از قم است و شیوع بیماری توسط آنها در سطح شهرستان قریب الوقوع است. این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. مرکز مدیریت بیت الاحزان در ۲۰ روز گذشته میزبان هیچ شخص یا اشخاص خارج از شهرستان نبوده است و حتی بازدید مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش پرورش که قرار بود ۸ اسفند ماه انجام شود لغو شد.
مدیر روابط عمومی بیت الاحزان همچنین از صحت و سلامت تمامی مسئولان، مدیران، حافظان و خادمان قرآن کریم بیت الاحزان در کل کشور و به ویژه در سطح شهرستان قرآنی استهبان خبر داد و خطاب به مردم فهیم و با درایت شهرستان گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم که برخی افراد مغرض و معلوم الحال اقدام به جوسازی و دروغ پراکنی مبنی بر بیماری برخی مسئولان و حافظان کردند در ابتدا تلاش کردیم با سکوت از این موضوع بگذریم اما برخی فرصت طلبان و معاندان به دنبال تخریب پایگاه معنوی و مردمی بزرگترین شبکه حفظ تخصصی قرآن کریم کشور هستند.

شهسوار پیرامون همکاری موسسه با مسئولان شهرستان جهت مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا عنوان کرد: در روزهای گذشته ارتباط و تماس‌های متعددی بین مسئولان بیت الاحزان و مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، رئیس شبکه بهداشت، رئیس دادگستری و دادستان برقرار بوده است و موسسه تابع قوانین و دستورات ستاد مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا است و تمامی درخواست‌ها و دستورات صادره از سوی مسئولان شهرستان اجرا شده است.

این فعال قرآنی همچنین از تعطیلی همه ۱۴ شعبه و مهد و پیش‌دبستانی‌های موسسه در سطح شهرستان قرآنی استهبان خبر داد و گفت: پیرو درخواست مسئولان شهرستان مبنی بر عدم ارتباط حافظان مراکز شبانه روزی با مردم بومی، خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه تمامی این حافظان از تیر ماه سال جاری در مراکز مستقر بوده اند و مرخصی آنها هر دو ماه یکبار بوده است، اما با توجه به دستور مسئولان ذی‌‌ربط همه حافظان ۴مرکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن مؤسسه در سطح شهرستان نیز در مدارس خود محبوس می باشند و هیچ ارتباطی با محیط بیرون ندارند.

وی گفت: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور همه فعالیت‌های شعب مؤسسه به همراه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل شد و برنامه بازگشایی آنها تابع تمهیدات و قوانین ستاد مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا است.

مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) درخصوص مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان در شهرستان قرآنی استهبان گفت: درباره فعالیت مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن مؤسسه باید بگویم فعالیت این مدارس حفظ تخصصی قرآن با تدابیر خاص بهداشتی و همین‌طور منع کامل تردد قرآن آموزان ادامه دارد.

وی از برنامه‌های مختلف این مؤسسه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین حافظان گفت و خاطرنشان کرد: در این راستا به طور مرتب روزانه چند نوبت کار ضدعفونی مراکز انجام می‌شود و بر فعالیت قرآن‌آموزان هم نظارت کامل داریم ضمن اینکه تعداد قرآن‌آموزان هر مرکز به مقداری نیست که آنها نتوانند نکات بیان شده درخصوص پیشگیری از کرونا را رعایت کند، البته در این راستا قرآن‌آموزان مدام تحت نظر هستند و خوشبختانه تاکنون هیچ موردی مشاهده نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات