در گردهمایی «رهروان سیره فاطمی» که چهارشنبه 30 بهمن ماه در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد از حمیده کریمیان مدیر شعبه بیت الاحزان پردیسان تجلیل شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، در گردهمایی «رهروان سیره فاطمی» که چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد از حمیده کریمیان مدیر شعبه بیت الاحزان پردیسان تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله فرحزاد» استاد حوزه علمیه قم در این گردهمایی با بیان اینکه برای حضرت زهرا(س) در سراسر عالم هیچ نمونه ای وجود ندارد، گفت: تمام کمالات یک پیامبر و یک امام معصوم در وجود ایشان تجلی پیدا کرده است.

همچنین «سید موسی حسینی کاشانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این که برخی هنجار شکنان همواره به دنبال مخدوش کردن چهره شهر مقدس قم هستند، گفت: لازم است با همت مردم و مدیران وضعیت حجاب و عفاف در شهر قم کنترل شود.

در این مراسم جمعی از مدیران و مسؤولان ادارات و نهادهای مختلف از جمله سردارآقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، آقای مسگری عضو شورای اسلامی شهر قم و همچنین نمایندگانی از حرم مطهر حضرت معصومه(س)، داره اوقاف و ادارات دیگر حضور داشتند.

گفتنی است، در این گردهمایی به تعدادی از بانوان ممتاز قرآنی هدایایی اعطا شد که سرکار خانم کریمیان نیز به عنوان بانوی فعال قرآنی در آموزش قرآن و فعال عرصه حجاب و عفاف تجلیل هدیه مشهد مقدس دریافت کرد.

یاد آور می شود حمیده کریمیان حافظ معلول جسمی حرکتی بیت الاحزان است متولد یکی از روستاهای شهرستان استهبان استان فارس است که با وجود مشکلات بسیار، موفق به تربیت حافظان بسیاری در این مؤسسه شده است و تاکنون در چندین رویداد ملی از وی تجلیل شده است. وی هم اکنون مدیریت شعبه پردیسان قم را بر عهده دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات