اولین جشنواره تجلیل از ۱۴ حافظ کل قرآن کریم بیت الاحزان شعبه شهدای کوشکک همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه روستای کوشکک از توابع شهرستان بختگان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)،  اولین جشنواره تجلیل از ۱۴ حافظ کل قرآن کریم بیت الاحزان شعبه شهدای کوشکک همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه روستای کوشکک از توابع شهرستان بختگان برگزار شد.

در این مراسم دکتر غلامپور فرماندار شهرستان بختگان، حجت الاسلام دکتر سفار امام جمعه بختگان، حجت الاسلام همتی استاد اخلاق و تفسیر مراکز شبانه روزی حفظ قرآن بیت الاحزان و تعدادی از مسولین ادارات و نهادهای شهرستان بختگان ، مسولین محلی و جمع کثیری از ارادتمندان به قرآن و اهل بیت علیهم السلام حضور داشتند.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت قرآن کریم توسط ابوذر رحیمی قاری شهرستان بختگان، مراسم استقبال از حافظان قرآن کریم توسط حضار برگزار گردید و در ادامه آقای حمید رضا حدادی مسئول شعبه شهدای کوشکک ضمن عرض خیرمقدم گزارشی از فعالیت‌های این شعبه ارائه کرد. وی با اشاره به برنامه‌های مختلف آموزش قرآن کریم و بویژه حفظ قرآن که منجر به تربیت ۱۴ حافظ کل قرآن کریم در این شعبه شده است گفت: خوشبختانه تلاش‌های صورت گرفته در این شعبه منجر به استقلال و راه اندازی دو شعبه جدید قاسم آباد و آباده طشک طی سال‌های گذشته گردید که باعث افتخار ماست.

سخنرانی توسط مهمان ویژه مراسم حجت الاسلام همتی، پرسش و پاسخ از ۶ نفر از حافظان قرآن، اهدای تندیس و هدایا به حافظان کل قرآن کریم و برجستگان مسابقات قرآن، اهدای تندیس و هدیه به سروان هادی دارایی که در سال قبل در کشور چین موفق به کسب مقام سوم بین المللی یورش نفربرهای ارتش جهان شده بود و مداحی و مولودی خوانی افشین آذرمهر ذاکر اهل بیت در رثای حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این محفل باشکوه قرآنی بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات