حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، عضو مردمی شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و مسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به مناسبت شهادت سردار شجاع اسلام، حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه وی ، پیام تسلیتی صادر کرد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، عضو مردمی شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و مسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به مناسبت شهادت سردار شجاع اسلام، حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه وی ، پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

شهادت شهید پرافتخار کشورمان، فرمانده شجاع سپاه قدس، سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان آن شهید عزیز به‌ویژه مجاهد دلیر، ابومهدی المهندس، به دست مزدوران جنایتکار، ضایعه بزرگی برای ملت بزرگ ایران و شیعیان بود و قلب همه را جریحه‌دار کرد. به طور قطع این ترور بین‌المللی عزم ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های آزاده را برای دفاع از مظلومان منطقه راسخ تر خواهد کرد و تقابل با استکبار آمریکا و دفاع از ارزش‌های دین را دوچندان خواهد کرد.

این حرکت بزدلانه، نشانه عجز و استیصال جنایتکاران است و حس انزجار از مستکبران و وحدت هرچه بیشتر آزادی‌خواهان و سربازان مقاومت را به ارمغان خواهد آورد.

مسلماً پرچم عزت و پایداری این شهید والامقام به دست خیل عظیم سربازان اسلام برافراشته خواهد ماند و مسیر پر افتخار ایثار و مقاومت با همت بیشتر تداوم خواهد یافت. “وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ” بی‌تردید انتقام این جنایت و فاجعه بین المللی را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.

 قطعاً زحمات ارزنده آن سردار شجاع اسلام، همرزمانش و خون پاک شهیدان در طول ۴۰ سال عمر پر برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران باعث رشد و تعالی دین و آموزه های قرآن کریم بوده و خواهد بود. ما نیز به سهم خود با تمام قدرت و توان برای پاسداشت خون شهیدان اسلام به فعالیتهای قرآنی خود ادامه خواهیم داد. ما خادمان قرآن کریم در این مسیر نورانی برنامه های خود را مصمم تر ادامه خواهیم داد؛ چرا که این فضا به مدد زحمات و خون پاک شهیدان مهیا شده است.

اینجانب به نمایندگی از حافظان، خادمان، اساتید و فعالان قرآنی جامعه بزرگ قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ضمن محکوم کردن این ترور ددمنشانه، این ضایع اسفناک را محضر مبارک امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به‌ خصوص خانواده گرامی شهید، تسلیت عرض نموده و علو درجات آن مرد والامقام و همراهانش را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

علی‌رضا شاهسونی
مسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات